neděle 2. listopadu 2008

Bramboračka a české kynuté buchty

Další kulinářský seminář!!! No zkrátka zase se vařilo. Tentokrát jsem zvolila bramboračku a kynuté buchty. Musím teda říct, že mě toto vaření ve velkém docela dost vysiluje. Nejhorší je, že to je jedna z věcí, která má největší úspěch. Nestačíme dovařit a už se mě ptají, co budeme vařit příště.Pfff...No letos mě čeká poslední vaření, a to : vánoční perníčky a přemýšlím i o vanilkových rohlíčkách. No ale to ještě uvidím.Receptura začíná...Rozjedeme to ve velkém...jako vždy.Nejdříve připravíme náplně : tvarohovou, makovou, povidlovou, z goiabady...
Až na to, že jsem tam dala moc mléka, takže se hned jelo do supermarketu pro další tvaroh.
Ještě, že mám při ruce zkušené kuchařky!!!
Umeleme mák...Meleme meleme... Kvásek už je hotov.

A teď uděláme těsto...
No byla to fuška...Druhý den mě pěkně bolely ruce.Uděláme placičky...a dáme náplň. Pekáč připravený do trouby.
Velké pomocnice.

Během vaření byl takový šrumec, že ani nemám fotky bramboračky. Ale byla výborná, pěkně s majoránkou...

Žádné komentáře: