neděle 31. srpna 2008

Konec léta a začátek podzimu, nebo konec zimy a začátek jara???

Po krátké odmlce zdravím všechny mé věrné čtenáře. Ivám odjel a já se zase zabrala do učení češtiny. Po mých prázdninách se objevuje nějak podezřele málo studentů. Jak jsem tak trochu poznala Brazilce a obyvatele São Paula, tak vím, že si to nemůžu moc brát osobně.
No, a také pokračuji v poznávání São Paula : včera jsem byla v divadle na Luisově divadelní hře (kamarád od jednoho kamaráda) : "V Tokiu jsou dvě hodiny odpoledne". Bylo to super!!!
A dnes jsem byla Pinacotéce - což je takový Louvre São Paula...Ale byla jsem trochu zklamaná...
Ráda bych pozdravila všechny kolegy a kolegyně učitele, kteří jdou zítra (1.9.2008) do školy!
Přeju dobrý vstup do nového školního roku a hlavně hodně TRPĚLIVOSTI!!!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Peto,

po delsi dobe jsem mela prilezitost si precist a hlavne prohlidnout Vas blog. Ty fotky jsou fakt uzasny!!!! Nedokazu si predstavit, jak moc a jak silne mate zazitky! Je to fakt HUSTY!!! Mej se moc krasne, preju uspechy v uceni. I Radek byl dnes poprve jiz se studenty. Ahoj!!! Petra

Anonymní řekl(a)...

O Brasil não é so verde, anil e amarelo, o Brasil também é cor-de-rosa e carvão ;-)