neděle 28. září 2008

Knedlo vepřo zelo

Jak vidíte, poslední dobou mám nějak moc kulinářských zážitků. No, je pravda, že jsem teď moc necestovala, ale spíše poznávala město São Paulo a jeho život. Ale nebojte, ještě mám v plánu několik cest, takže se máte na co těšit.
Tentokrát se v Unii dělal český oběd. Tentokrát k oslavě svatého Václava jsme si pochutnali na knedlu vepřu a zelu. Je pravda, že už ani nevím, kdy jsem toto jídlo naposledy jedla. Zkrátka jsem musela přijet do São Paula, abych si připoměla některé "krásy" Čech.
Mně to chutnalo, což není nic překvapujícího. Důležité je, že Brazilci si opravdu pošmákli. Chodili si i potřetí i počtvrté přidat...a to jsem opravdu žasla, co vše se dá snít.
Menu dnešního oběda : zeleninová polévka, knedlo vepřo zelo a jako moučník koláč...(ten jsem ani v zápalu nevyfotila....pardón :-DD).
Jen bych ráda dodala, že oběd uvařily dvě dámy, kterým je již 80let. Byl to oběd asi pro 60 lidí. Jsou to neuvěřitelné dámy...Češky žijící s českou duší v Brazílii...již skoro 60 let.
Polívčička...
Knedlo vepřo zelo a brazilské pivečko...
Detail
Náš stůl

Žádné komentáře: