pondělí 22. září 2008

São Paulo plné folkloru aneb Brazílie, země všech kultur!!!

Tato neděle 21.9. byla v duchu folkloru. Nejprve jsem byla na XII. ročníku festivalu folkloru státu São Paulo, který se konal v São Paulu v parku Agua branca. Bylo to dost zajímavé. Jen v rámci jednoho regionu (státu) je tolik růzností, že se to nedá ani poznat. Prezentovali tam typické výrobky, typická jídla, zvyky, atd.
A potom odpoledne jsem byla na dalším festivalu, tentokrát mezinárodním festivalů lidových tanců.
Česká republika byla reprezentována skupinou Slavie, což je folklorní spolek naší komunity Čechů. Bylo to perfektní. Nejvíce se mi líbil tanec verbuňk, který tancoval můj student Kaio a také perfektně tancovala moje studentka Marina. Já je učím jen češtinu...tance zatím ne. :D

Festival státu São Paulo.




Mezinárodní festival tanců. Byly zde přítomny země, které mají zastoupení v brazilské imigraci. Moji dva studenti...
Tanečnice z Libanonu
Italské tanečnice
Japonsko
Japonko
Ukrajina
Galegos - Galicijští dudáci
Galicijky tancující "muiñeiru"...
Bolivie
Rusové Maďaři
ČESKÁ REPUBLIKA - SKUPINA "SLÁVIE"





Verbuňk


1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Uplne uzasny stranky, sbiram informace kj rocnikovce o Brazilii a tohle mi strasne pomaha. Sem hrozne rada ze sem narazila na tento super blog a ze tady mate i fotky Mariny a Káji, to bylo prekvapko, protoze je znam a sem rada ze tady mate jejich fotky a spoustu dalsich..:D moc moc fandim a strasne se tesim na dalsi prispevky.