pátek 13. června 2008

Fauna uprostřed São Paula



Ivánek pokouší osud...brrrrrrrrrrrr...




Rodinka kapybara
Rodinka kapybara plave...hnusnou řekou Pinheiros
Psi číhající na rodinku kapybara
Odvážný Ivánek
Dnes byl v Brazílii svátek zamilovaných. Oni totiž nemají svatého Valentýna, ale 12.6. den zamilovaných. No, a udělali jsme si s Ivánkem výlet do Výzkumného ustavu Butatã. To je ústav na výzkum hadích sér. Má to několik budov. Nejzajímavější bylo "Serpentario". Místo, kde jsou hadi volně puštění...Jen je to místo obehnané asi 2 metrovou zdí. No, já jsem myslela, že se zblázním, když jsem viděla prvního hada...Pak jsem se jen trochu zklidnila...ale jen trochu. Samozřemě jedovatí, nejedovatí...škrtiči...
No, a pak tam byla taková prezentace a Ivám si dokonce vzal hada do ruky...prý nejedovatý...Já se ho jen dotkla...FUJ!!!
Než jsme dorazili do tohoto výzkumného ústavu, tak jsme měli další zážitek...viděli jsem v řece Pinheros, která je víc kanálem než řekou (neuvěřitelně smrdí...je špinavá). A tam jsme viděli rodinku kapybaras. To je takové zvíře mezi krysou a prasetem, která žije hlavně v mokřinách Pantanalu - vnitrozemí Brazílie.
Jak je vidět...jsme v opravdu v Brazílii, na jižní polokouli, kde je příroda přece jen jiná než v Liberci a okolí...
Podívejte se na fotký...ale upozorňuji, že to jen pro silné povahy :-DDD.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Nestačím zírat!!!! Já bych tam nevlezla!!!!! Super fotečky - škoda, že ses taky nenechala vyfotit s nějakým háďátkem v ruce - to by byl teprve zážitek :-)))