pondělí 5. května 2008

Guarujá - Santos, zase u moře!!!

Surfaři na praia Guarujá ve Guarujá
Guarujá
Guarujá
Guarujá
Santos
V posledních dnech se docela ochladilo. Ale stále nevím, co si o tom "ochlazení" mám myslet. Brazilci se oblékají různě. Na ulici můžeme vidět lidi v čepicích a rukavicích, kozačkách a bundách (nekecám - dokonce i v obchodech jsou k dostání čepice a rukavice) a jiní lidé chodí stále v tílkách a kraťasech a v oblíbených žabkách. Tak nevím, je už zima, není. Mně vedro není. Dnes bylo tak 20-21 stupňů. A to hlásili 27 stupňů na pobřeží. Proto jsem se taky tak trochu za teplem vydala, ale zas takové teplo nebylo. Ale neberte mě moc vážně, já ztrácím trochu soudnost. Ono je 20 stupňů a už si beru mikinu, tak to je zima...Ale prej se mám připravit i na hořší. V domech neexistuje topení, takže v zimě prý v domě může být i 7 stupňů, to nevím, jak přežiju. Jsme relativně u moře (75 km), takže i vlhká zima...Pfff!!!
No, a tak jsem zase zatoužila po moři a pláži, tak jsem si vyjela do Guarujá. To je městečko přes kanál od Santos. Sem jezdí Paulistanos k moři. V Santosu je totiž docela špinavé moře - je tu přístav. Guarujá je typické přímořské letovisko, viz. fotky. Pobřeží se podobá dost Santosu, teda ta hlavní pláž. Na menší vzdálenější pláže jsem se zatím nedostala.
Výlet se vydařil. Jela jsem ze São Paula do Guarujá a z Guarujá jsem udělala pokus : dostat se do Santos po trajektu (lépe řečeno takovou bárkou) a pak ze Santosu do São Paula. Vlastně to byl takový nedělní klidný výlet, ale udělaný v pondělí.
Mám teď zapůjčený foťák, tak se podívejte na některé mé postřehy.

Žádné komentáře: