neděle 4. května 2008

Parque de Independência - Museu paulista do Ipiranga

Typická paulistánská neděle. Muži sledují v barech fotbal. Všude jsou vidět vlajky týmů, lidé skandují v metru... Dnes hrajou Palmeiras s "Pon"( nevím, co to je přesně za tým).
Já jsem byla na takové nedělní procházce v parku de Independência, kde je Museu paulista de Ipiranga. Tak jsem zašla na chvilku do musea, vstupné bylo dnes zdarma. Ovšem dlouho jsem tam nevydržela. Já na ty muzea moc nejsem. Zajímala mě ta budova. Dnes to byla částečně procházka a částečně den v MHD. Zkoušela jsem nové trasy busem. Nakonec jsem skončila ve čtvrti Libertade - to je japonská, čínská, zkrátka orientální čtvrť. Byl tam takový trh... Pfff!!!Všude hroznejch lidí.
Připojuji foto, které také nejsou moje...Ale jsou výstižné.

Žádné komentáře: