pondělí 12. května 2008

Večerní, noční São Paulo

Tak, abych poznala večerní São Paulo musela jsem poznat Češku (její přítel je můj student) a Slovenku. Vyšli jsme si v sobotu (10.5.08) do centra do barů na avenidě Joaquim Eugenio de Lima. To je něco...Je to zase něco jiného vidět noční život... A tam se žije...Poznala jsem nová jídla, pití...Milí lidé....VELKÝ ZÁŽITEK.
A včera jsem byla s Luisem a Brunem v divadle. Na Čechovovi...No, to člověk musí dorazit až do São Paula, aby viděla adaptace na motivy Čechova...
I toto byl pro mě zážitek. Nejvíc ale cesta z divadla na Praça de Republica...Po cestě jsem viděla Aliança Francesa de São Paulo...ale hlavně prostitutky, prostituty...potom něco, co se nepoznalo, zda je to muž nebo žena...Almodovar by se zde asi vyřádil....Ještě teď vidím ti vysoustruhové prostitutky- neuvěřitelně krásné, které na sobě skoro nic nemají -
(asi 10 stupňů)...postávají....zevlují....Polovina z těch překrásných žen jsou muži...No, prostě jako z filmu....Všichni mají své místo, i my procházející....No, my z Liberce jsme toto ještě neviděli...
A tak čumíme...

Žádné komentáře: