neděle 25. května 2008

PARADA GAY 2OO8 aneb HOMOFOBIA MATA

kondom - přední stana
kondom - zadní strana...
Mám naskenovat i vnitřek???? :-D
Dnes jsem byla na Parada gay 2008. Byl to dvanáctý ročník. Zatím jeden z největších zážitků z Brazílie...Ještě teď se z toho nemůžu vzpamatovat. Myslím, že toho moc psát nebudu...Fotky jsou nejvýmluvnější... Snad jen, že se mnou dělali rozhovor...Ptali se odkud jsem, z kterého města, jestli jsem homosexuální či snad heterosexuální...Takže v statistikách São Paula teď bude, že i heterosexuálové z Liberce jezdí na Paradu gay :-DDD.
Bylo to naprosto geniální, ta atmosféra...Hudba byla taková duc duc...ale i to se mi líbilo...
Dokonce jsem dostala i kondomy - "camizinhas". Chtěla jsem jeden na památku...a paní, asi jak mě viděla, tak mi jich dala 8. No, i to je Brazílie...
Camizinhas připojuji...na ukázku.

Žádné komentáře: