čtvrtek 22. května 2008

Ve škole

Jistě již všichni nedočkavě čekáte, až vám napíšu něco o mých kurzech češtiny, hodinách, studentech...No, tak právě začínáme:
Přihlásilo se asi 70 studentů, ale pravidelně chodí tak 45. Mám 9 skupin ve 21 hodinách týdně. Mám tři hlavní úrovně : úplní začátečníci, začátečníci, pokročilí...Mám hlavně dospělé, kromě jednoho kurzu dětí (kolem 9 let) a jednu skupinku dvou adoslescentů (15 a 18 let).
Toto je sobota odpoledne. Kurz úplných začátečníků. Moc sympatičtí. Jak vidíte na tabuli, zrovna bereme rody...
Stále sobota odpoledne...
Také sobota, ovšem už večer. To bylo promítání filmů. Pro tentokrát jsem vybrala "Román pro ženy". Takže to dvd s Leslie Nielsnem, co mám v ruce, je náhoda... :-DDD
Také úvod k promítání...Musela jsem trochu mluvit o českých mužích...:-DDD
Tak toto jsou krátké ukázky, kde mě vidíte v tom "pravém živlu"...
...pokračování o škole...příště...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

kolem mě se chybají ženy, které vždy chtěly být učitelky... pochvalím, protože mají jasné nápady ve žívotě... a věřím, že se jim to podaří... dokažou lidé přitahovat... fandíme, peťo